Grupul Cris-Tim, controlat de familia Timiş, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa de mezeluri, care are în portofoliu şi lactate, dar şi mâncare gata preparată, caută spaţii cu vad bun pentru a-şi extinde propria reţea de magazine în 2021, potrivit reprezentanţilor companiei.
„Am deschis magazinul cu numărul 21. Avem în plan să creştem anul acesta numărul de magazine organic, în funcţie de locaţiile bune pe care le găsim. Luna viitoare deschidem o locaţie în Buzău“, au spus reprezentanţii grupului Cris-Tim pentru ZF. La finalul săptămânii trecute, compania a deschis un magazin în Bucureşti, pe Calea Moşilor, conform informaţiilor publicate de oficialii companiei pe LinkedIn, reţea de socializare axată pe mediul de afaceri.
Grupul deţine opt platforme logistice naţionale, situate în oraşele Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, laşi şi Timişoara şi livrează produsele în peste 9.000 de magazine tradiţionale, dar şi în puncte de vânzare cash & carry naţionale, reţele de comerţ modern, dar şi în magazinele proprii, potrivit datelor de pe site-ul firmei.
În 2019, ultimul an pentru care există date disponibile, Recunoştinţa Prod-Com, compania care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeştii de Pădure, a avut o cifră de afaceri de 480 de milioane de lei, în creştere cu 2% faţă de anul anterior, cu un număr de aproape 1.000 de angajaţi, confom datelor publice.