Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. Grupul Cris-Tim a trecut de 20 de magazine proprii şi vrea să extindă reţeaua în 2021

Antreprenori locali. Grupul Cris-Tim a trecut de 20 de...

Autor: Florentina Niţu

27.04.2021, 10:00 289

Grupul Cris-Tim, controlat de fa­mi­lia Timiş, unul dintre cei mai mari pro­ducători de pe piaţa de mezeluri, care are în portofoliu şi lac­tate, dar şi mân­care gata pre­pa­rată, caută spaţii cu vad bun pentru a-şi extinde pro­pria reţea de ma­gazine în 2021, potrivit repre­zen­tanţilor companiei.

„Am deschis magazinul cu nu­mă­rul 21. Avem în plan să creştem anul acesta numărul de magazine organic, în funcţie de locaţiile bune pe care le găsim. Luna viitoare deschidem o locaţie în Buzău“, au spus reprezentanţii grupului Cris-Tim pentru ZF. La finalul săptămânii trecute, compania a deschis un magazin în Bucureşti, pe Calea Moşilor, conform informaţiilor publicate de oficialii companiei pe LinkedIn, reţea de socializare axată pe mediul de afaceri.

Grupul deţine opt platforme logistice naţionale, situate în oraşele Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, laşi şi Timişoara şi livrează produsele în peste 9.000 de magazine tradiţionale, dar şi în puncte de vânzare cash & carry naţionale, reţele de comerţ modern, dar şi în magazinele proprii, potrivit datelor de pe site-ul firmei.

În 2019, ultimul an pentru care există date disponibile, Recunoştinţa Prod-Com, compania care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeştii de Pădure, a avut o cifră de afaceri de 480 de milioane de lei, în creştere cu 2% faţă de anul anterior, cu un număr de aproape 1.000 de angajaţi, confom datelor publice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO