Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. Nicoleta Hriţcu, asociat Cuptorul Moldovencei din Iaşi: Vânzările sunt la jumătate faţă de aceeaşi perioadă din 2019

Nicoleta Hriţcu, asociat Cuptorul Moldovencei: Suntem optimişti şi continuăm să ne plătim taxele, furnizorii, să ne onorăm toate obligaţiile. Efectele vor fi însă puternice.

Nicoleta Hriţcu, asociat Cuptorul Moldovencei: Suntem optimişti şi continuăm să ne plătim taxele, furnizorii, să ne onorăm toate obligaţiile. Efectele vor fi însă puternice.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

03.04.2020, 10:30 78

♦ Familia Hriţcu a obţinut în 2019 o cifră de afaceri de 2 mil. euro cu cele două branduri de magazine de dulciuri pe care le au în Iaşi – Cuptorul Moldovencei şi Glazurai.

Familia Hriţcu, proprietara lanţului de magazine cu deserturi Cuptorul Moldovencei din Iaşi, spune că businessul a scăzut în ultimele săptămâni, din cauza pandemiei de COVID-19, dar merge mai departe cu planurile de dezvoltare demarate la începutul anului.

„Noi continuăm să funcţionăm, pentru că la noi clienţii cumpără şi pleacă, funcţionăm în sistem to-go. Este însă mai dinamică partea de livrări în această perioadă. Am încheiat parteneriate cu firme de curierat şi livrăm produse. Vânzările sunt însă la jumătate faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Oricum, în această perioadă, vânzările sunt în general mai mici faţă de restul anului pentru că suntem în postul dinaintea Paştelui”, spune Nicoleta Hriţcu, unul dintre asociaţi. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO