Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. Oana Stan a ajuns cu brandul de cosmetice Techir la afaceri de 145.000 euro, produsele fiind realizate într-o fabrică din România cu nouă angajaţi

Oana Stan a absolvit Facultatea de administrare a afacerilor cu predare în limba engleză şi a urmat un program de master în marketing în Anglia şi Statele Unite ale Americii. La finalul lui 2013 a lansat brandul Techir, iar doi ani mai târziu, în 2015, a apărut şi fabrica, sursele de finanţare pentru investiţii fiind fonduri de stat, cofinanţare de la bancă, dar şi ajutor din partea familiei.

Oana Stan a absolvit Facultatea de administrare a afacerilor cu predare în limba engleză şi a urmat un program de master în marketing în Anglia şi Statele Unite ale Americii. La finalul lui 2013 a lansat brandul Techir, iar doi ani mai târziu, în 2015, a apărut şi fabrica, sursele de finanţare pentru investiţii fiind fonduri de stat, cofinanţare de la bancă, dar şi ajutor din partea familiei.

Autor: Georgiana Mihalache

14.02.2019, 00:05 669

Brandul Techir, creat de antreprenoarea Oana Stan, sub care sunt produse cosmetice care valorifică resursele naturale din zona Techirghiol (judeţul Constanţa), îşi va mări portofoliul de produse anul acesta, în 2018 ajungând la vânzări de circa 145.000 euro, plus 30%. La cinci ani de la înfiinţarea Techir, antreprenoarea se uită şi spre pieţele externe pentru a trimite produsele „made in Romania”.

„Ne-am concentrat mult pe vânzările directe şi la târguri, unde am vrut să ne apropiem cât mai mult de consumatori şi să le aflăm nevoile. În 2019 umează să scoatem şi mai multe produse, creştem portofoliul pe gama cosmetică cu creme cu formule noi şi ne concentrăm pe produsele de sezon, cum ar fi gama de vară cu ulei bronzant, săpun reparator pe iarnă, iar în primăvară cu săpunuri mărţişor”, a spus Oana Stan pentru ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO