Retail&Agrobusiness

Antreprenorii care conduc producătorul sucevean de încălţăminte Denis vor să treacă toate magazinele sub brandul Anna Cori

Producătorul Denis a fost înfiinţat acum circa două decenii, iar la început lucra doar cu distribuitori.

Producătorul Denis a fost înfiinţat acum circa două decenii, iar la început lucra doar cu distribuitori.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

13.06.2017, 00:05 1614
Producătorul de încălţăminte Denis din Suceava, care deţine pe piaţa locală magazine sub brandurile Anna Cori şi Why Denis, a inaugurat săptămâna trecută o nouă unitate sub numele Anna Cori în centrul comercial Sun Plaza din sudul Capitalei.
 
Prin această nouă deschidere, reţeaua a ajuns la 32 de magazine sub numele Anna Cori. Producătorul deţinut de familia Ilie şi Ana Cornea mai deţine alte patru magazine, însă sub alte branduri – Why Dennis şi All Shoes.
 
„Vrem să aducem toate magazinele pe care le avem sub acelaşi brand, şi anume Anna Cori, pentru că acesta a înregistrat cele mai bune rezultate. Procesul a început deja, iar în câteva săptămâni un alt magazin Why Dennis va deveni Anna Cori în Craiova“, spune Dumitru Parasca, leasing manager în cadrul companiei.
 
Why Denis este un brand premium, în vreme ce Anna Cori se adresează clienţilor cu venituri medii. Potrivit datelor oferite anterior de companie, o pereche de pantofi Anna Cori costă în medie 300 de lei, iar cei Why Denis 500 de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO