♦ În prezent, industria de restaurante funcţionează doar cu terasele, la interior localurile fiind închise din martie ♦ Ţinând cont de regulile de distanţare şi igienă impuse de autorităţi în contextul pandemiei de Covid-19, încasările localurilor scad spre 20-30% faţă de în mod normal ♦ Pentru a acoperi o parte din gol, antreprenorii au mers cu restaurante temporare pe litoral, o destinaţie foarte căutată în mod normal vara în România ♦ Rezultatele diferă de la un business la altul.
Acţionarii grupului Fratelli, antreprenorul Adi Hădean şi chef-ul Alexandrul Dumitru alături de somelierul Andrei Popa au mers în această vară cu restaurante pe litoralul românesc, într-o perioadă în care industria HoReCa este puternic afectată de pandemia de Covid-19.
Decizia de a deschide terase la malul mării vine în contextul în care aceasta este o destinaţie populară în rândul românilor în perioada iunie-septembrie. Mai mult, antreprenorii au pariat pe faptul că în această perioadă călătoriile în străinătate stau sub semnul întrebării, aşa că românii se pot orienta către turismul intern. Totuşi, rezultatele investiţiilor din staţiuni sunt diferite de la un proiect la altul.