Retail&Agrobusiness

Antreprenorii din industria restaurantelor au mers pe litoral pentru a acoperi o parte din pierderi. Replierea financiară nu s-a produs

TENDINŢE ÎN BUSINESS

În sezonul estival peste 1,2-1,3 milioane de turişti vizitează, în mod normal, staţiunile de pe litoralul românesc, motiv pentru care zona a atras investiţii în hoteluri şi restaurante.

În sezonul estival peste 1,2-1,3 milioane de turişti vizitează, în mod normal, staţiunile de pe litoralul românesc, motiv pentru care zona a atras investiţii în hoteluri şi restaurante.

Autor: Cristina Roşca

19.08.2020, 20:15 193

♦ În prezent, industria de restaurante funcţionează doar cu terasele, la interior localurile fiind închise din martie ♦ Ţinând cont de regulile de distanţare şi igienă impuse de autorităţi în contextul pandemiei de Covid-19, încasările localurilor scad spre 20-30% faţă de în mod normal ♦ Pentru a acoperi o parte din gol, antreprenorii au mers cu restaurante temporare pe litoral, o destinaţie foarte căutată în mod normal vara în România ♦ Rezultatele diferă de la un business la altul.

Acţionarii grupului Fratelli, antre­prenorul Adi Hădean şi chef-ul Alexandrul Du­mitru alături de somelierul Andrei Popa au mers în această vară cu restaurante pe litoralul românesc, într-o perioadă în care industria HoReCa este puternic afectată de pandemia de Covid-19.

Decizia de a deschide terase la malul mării vine în contextul în care aceasta este o destinaţie populară în rândul românilor în perioada iunie-sep­tembrie. Mai mult, antre­pre­norii au pa­riat pe fap­tul că în această perioadă călătoriile în străinătate stau sub semnul întrebării, aşa că românii se pot orienta către turismul intern. Totuşi, rezultatele investiţiilor din staţiuni sunt diferite de la un proiect la altul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO