Antreprenorii din spatele businessului Salad Box lansează un lanţ de restaurante fast-food cu care atacă mallurile

Secțiune susținută de Medlife Logo

10 ian 2017 Autor: Cristina Rosca

SaladBox este un brand de restaurante cu servire rapidă dezvoltat de patru antreprenori din Cluj care a ajuns la peste 40 de unităţi

Antreprenorii locali care au dezvoltat lanţul de restaurante Salad Box, unul dintre cele mai cunoscute de pe piaţa locală, au lansat recent pe piaţă un nou brand cu care atacă piaţa fast-food­urilor. Piaţa restaurantelor fast-food este evaluată la peste 250 de milioane de euro, potrivit celor mai recente date ale ZF. Acest sector este dominat de lanţurile internaţionale, respectiv McDonald’s şi KFC, însă există şi multe companii mici care operează shaormerii spre exemplu.
 
Acţionarii Salad Box au lansat la rândul lor pe piaţa brandul de restaurante Pep & Pepper cu care atacă centrele comerciale şi mallurile.
 
„Din această săptămână Pep & Pepper, brandul fast-food de sub egida Salad Box, va fi deschis şi în Afi Palace Cotroceni, ajungând  astfel la un total de trei unităţi, după cele din Băneasa Shopping City şi Park Lake”, spun oficialii companiei. Planurile de extindere pentru 2017 ale Pep&Pepper vizează centrele comerciale Promenada şi Mega Mall.
 
SaladBox este un brand de restaurante cu servire rapidă dezvoltat de patru antreprenori din Cluj care a ajuns la peste 40 de unităţi în România, Ungaria, Germania şi Algeria, potrivit celor mai recente date ale ZF. Pe piaţa din România brandul de restaurante Salad Box este prezent în cele mai importante 20 de oraşe, potrivit datelor de pe site-ul propriu. Lanţul este format din unităţi deţinute de proprietarii brandului, dar şi de francizaţi.
 
Salad Box este al treilea lanţ de restaurante cu servire rapidă ca număr de unităţi în România, după McDonald’s şi KFC. În jur de 70% din spaţiile Salad Box sunt operate de francizaţi, potrivit celor mai recente date. Meniul Salad Box include salate, supe-cremă, dar şi fresh-uri şi limonade.În 2015, lanţul a înregistrat o cifră de afaceri totală de 14 milioane de euro, iar pentru 2016 Dan Isai estima anterior un rulaj de 20-22 de milioane de euro.
 
Brandul a fost fondat în urmă cu circa patru ani de Dan Isai, Radu Lupaş, Daniel Lar şi Vlad Lupaş. Acesta din urmă a decedat recent. În afară de brandurile Salad Box şi Pep & Pepper, antreprenorii au anunţat şi planuri pentru o reţea de ca­fenele sub numele de Narcoffee Roasters.
 
 
 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 10.01.2017

*MedLife susține informarea și educarea ca sursă principală de dezvoltare a unui business sănătos. De aceea, recomandăm informarea continuă cu ajutorul articolelor din secțiunea Companii!

 
Cuvinte cheie:
restaurante
, fast-food
, box
, antreprenori
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide