Retail&Agrobusiness

Antreprenorii din spatele businessului Salad Box lansează un lanţ de restaurante fast-food cu care atacă mallurile

Antreprenorii din spatele businessului Salad Box...

Autor: Cristina Rosca

14.01.2017, 23:30 4331
Antreprenorii locali care au dezvoltat lanţul de restaurante Salad Box, unul dintre cele mai cunoscute de pe piaţa locală, au lansat recent pe piaţă un nou brand cu care atacă piaţa fast-food­urilor. Piaţa restaurantelor fast-food este evaluată la peste 250 de milioane de euro, potrivit celor mai recente date ale ZF. Acest sector este dominat de lanţurile internaţionale, respectiv McDonald’s şi KFC, însă există şi multe companii mici care operează shaormerii spre exemplu.
 
Acţionarii Salad Box au lansat la rândul lor pe piaţa brandul de restaurante Pep & Pepper cu care atacă centrele comerciale şi mallurile.
 
„Din această săptămână Pep & Pepper, brandul fast-food de sub egida Salad Box, va fi deschis şi în Afi Palace Cotroceni, ajungând  astfel la un total de trei unităţi, după cele din Băneasa Shopping City şi Park Lake”, spun oficialii companiei. Planurile de extindere pentru 2017 ale Pep&Pepper vizează centrele comerciale Promenada şi Mega Mall.
 
SaladBox este un brand de restaurante cu servire rapidă dezvoltat de patru antreprenori din Cluj care a ajuns la peste 40 de unităţi în România, Ungaria, Germania şi Algeria, potrivit celor mai recente date ale ZF. Pe piaţa din România brandul de restaurante Salad Box este prezent în cele mai importante 20 de oraşe, potrivit datelor de pe site-ul propriu. Lanţul este format din unităţi deţinute de proprietarii brandului, dar şi de francizaţi.
 
Salad Box este al treilea lanţ de restaurante cu servire rapidă ca număr de unităţi în România, după McDonald’s şi KFC. În jur de 70% din spaţiile Salad Box sunt operate de francizaţi, potrivit celor mai recente date. Meniul Salad Box include salate, supe-cremă, dar şi fresh-uri şi limonade.În 2015, lanţul a înregistrat o cifră de afaceri totală de 14 milioane de euro, iar pentru 2016 Dan Isai estima anterior un rulaj de 20-22 de milioane de euro.
 
Brandul a fost fondat în urmă cu circa patru ani de Dan Isai, Radu Lupaş, Daniel Lar şi Vlad Lupaş. Acesta din urmă a decedat recent. În afară de brandurile Salad Box şi Pep & Pepper, antreprenorii au anunţat şi planuri pentru o reţea de ca­fenele sub numele de Narcoffee Roasters.
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO