Retail&Agrobusiness

Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la o reţea de 14 magazine cu brandul de cosmetice Cupio. Investiţia iniţială s-a ridicat la 10.000 de euro, firma având în primul an afaceri de 120.000 de euro

Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la...

Autor: Laurentiu Cotu

24.10.2019, 19:50 578

Brandul românesc de cosmetice Cupio, lansat de antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefanescu în 2012, doi tineri din Timişoara, a ajuns în prezent la o reţea de 14 magazine, cele mai recente unităţi fiind deschise în incinta Iulius Mall Suceava şi în Vivo! Cluj. Luna viitoare, brandul românesc va mai deschide încă un magazin, în Promenada Mall din Sibiu.

„Cupio se dezvoltă în mod con­tinuu, acest lucru fiind confirmat şi de faptul că deschiderea magazinului din Suceava vine la doar o lună după inaugurarea magazinului din Iaşi. Am continuat extinderea reţelei prin deschiderea în 17 octombrie a unei insule în mallul Vivo! Cluj, iar luna viitoare ajungem şi la Sibiu, în Promenada Mall, cu cel de-al 15-lea magazin fizic“, informează compania. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO