♦ Brandul de îmbrăcăminte sportivă Gravity a mizat pe zona online în 2020 ♦ În ultimii ani, producătorul a generat afaceri de jumătate de milion de lei, menţinând acelaşi ritm şi în 2020.
Producătorul de îmbrăcăminte sportivă Gravity a avut vânzări în creştere în 2020, în plină criză sanitară, în contextul în care din ce în ce mai mulţi oameni s-au îndreptat spre activităţi fizice în aer liber, potrivit antreprenorului Răzvan Ilie, fondatorul companiei.
„Ne-a mers foarte bine în acest an. Oamenii au călătorit mai mult în ţară şi se reflectă asupra vânzărilor lucrul acesta, magazinul online a mers neaşteptat de bine, acum l-am mai revigorat. Comenzile au venit pentru toate categoriile de produse, lucrăm cu federaţiile de sport pentru ca echipele naţionale să fie îmbrăcate de noi“, a spus Răzvan Ilie.