Retail&Agrobusiness

Apa, sucurile şi alcoolul sunt produsele care nu lipsesc de pe rafturile magazinelor şi barurilor din România

Magazinele de tip hipermarket sunt cele care găzduiesc cele mai multe tipuri de produse şi branduri

Magazinele de tip hipermarket sunt cele care găzduiesc cele mai multe tipuri de produse şi branduri

Autor: Cristina Roşca

01.03.2018, 20:10 159

În România există circa 102.500 de magazine, unităţi HoReCa şi drogherii care vând bunuri de larg consum (FMCG). Apele minerale şi sucurile carbogazoase sunt prezente pe rafturile a 90% dintre aceste localuri, mai exact sunt prezente oriunde banii schimbă mâinile, arată calculele ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.

„Prezenţa pe primele locuri în clasa­ment a băuturilor - alco­olice şi nonalcoolice -, a ţigă­­rilor şi a cafelei este datorată faptului că universul FMCG cuprinde atât magazine alimentare, fie ele moderne sau tradiţionale, cât şi drogherii, farmacii şi unităţi HoReCa. Prezenţa în HoReCa a tras în sus aceste produse”, explică Marius Căluian, directorul general al companiei Vektor Marktforschung.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO