Retail&Agrobusiness

A apărut un nou număr din Dupa Afaceri, revista de lifestyle a Ziarului Financiar. Micii antreprenori dezvoltă businessuri pe nişa lumânărilor parfumate, dar cu ce vin nou pentru a se bate cu jucătorii internaţionali?

A apărut un nou număr din Dupa Afaceri, revista de...

Autor: Cristina Roşca

04.12.2020, 16:45 87

♦ Lumânările cu cristale semipreţioase şi cele gândite ca parfumuri de cameră sunt pariurile unor afaceri româneşti din domeniu.

În ultimii ani, nişa lumânărilor parfumate a atras şi în România, după modelul din Occident, tot mai mulţi consumatori care folosesc aceste produse pentru relaxare şi pentru a-şi înmiresma locuinţa. Pe piaţa de profil, mai ales pe segmentul de lux, au intrat iniţial nume străine, case de parfumerie care îşi dezvoltaseră portofoliul cu astfel de articole, însă în ultimii ani sunt tot mai mulţi antreprenori care au găsit o oportunitate în domeniu.

„Suntem primul brand de lumânări din ceară de soia 100% naturală, cu cristale semipreţioase din România, dar cu siguranţă nu vom fi şi ultimul, pentru că am creat o reacţie în piaţă“, spune Ina Ţăranu-Hofnăr, fondatoarea brandului Lux Obscura, lansat pe piaţă în decembrie 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO