• Leu / EUR4.7694
  • Leu / GBP5.7297
  • Leu / USD4.4000
Retail&Agrobusiness

Apetit pentru shopping la mall. Vânzările magazinelor din mallurile NEPI au crescut cu 14,3% în România faţă de sub 5% în Ungaria şi Polonia

Autor: Cristina Rosca

29.08.2019, 08:00 473

Retailerii prezenţi în centrele comerciale dezvoltate de fondul de investiţii NEPI Rockcastle în România şi-au majorat vânzările cu 14,3% în primele şase luni din 2019 versus aceeaşi perioadă din 2018. Ritmul este de două ori mai alert decât cel al consumului privat în ansamblul său, al cărui avans anual a fost de 6,8% în S1, potrivit datelor comunicate de Institutul Naţional de Statistică.

Fondul de investiţii specializat în sectorul imobiliar este prezent în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est, România fiind însă cea mai importantă ca valoare a portofoliului. Mai exact, toate activele din regiune ale fondului sunt evaluate la 5,9 mld. euro, iar România contribuie cu 36% la total, mai exact cu 2,1 mld. euro. Printre proiectele pe care NEPI Rockcastle le are în România se numără mallurile Promenada din Bucureşti şi Ploieşti Shopping City.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Companii - care are si subcategorii
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7694
Diferență: 0,1007
Ieri: 4.7646
Azi: 4.4000
Diferență: 0,4796
Ieri: 4.3790
Azi: 5.7297
Diferență: 0,781
Ieri: 5.6853
Azi: 4.4840
Diferență: 0,0625
Ieri: 4.4812