Retail&Agrobusiness

Auchan tatonează terenul pentru a intra pe segmentul supermarketurilor

Auchan este într-un amplu proces de dezvoltare în ultimii ani după ce a preluat 20 dintre hipermar­keturile Real în perioada 2012-2013 şi a continuat să deschidă şi hipermarketuri proprii

Auchan este într-un amplu proces de dezvoltare în ultimii ani după ce a preluat 20 dintre hipermar­keturile Real în perioada 2012-2013 şi a continuat să deschidă şi hipermarketuri proprii

Autor: Cristina Rosca

10.07.2015, 00:06 879
Grupul francez Auchan, prezent în România cu o reţea de 33 de hipermarketuri, analizează piaţa locală pentru a intra pe un nou segment, cel al supermarketurilor, potrivit mai multor surse din retail.
 
Auchan este prezent în  România doar pe segmentul magazinelor mari, de până la 12.000-13.000 de metri pătraţi, care în ultimii ani au avut un ritm mai lent de creştere faţă de alte segmente. Începând cu 2009-2010 com­portamentul de consum a suferit o serie de schimbări, românii orientându-se tot mai mult după preţul produselor şi după apropierea de casă a magazinelor. Astfel, reţelele de supermar­keturi şi magazine de proxmitate s-au extins puternic, până la peste 900 de unităţi dintr-un total de 1.500 de magazine în tot comerţul modern.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO