Retail&Agrobusiness

Berăria H şi-a lansat brandul propriu de bere şi vrea să vândă lunar 12.500 de halbe

Berăria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, ar putea ajunge la finalul anului la încasări de peste 8 mil. euro

Berăria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, ar putea ajunge la finalul anului la încasări de peste 8 mil. euro

Autor: Cristina Rosca

07.05.2015, 00:08 2625

Berăria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei cu un total de circa 3.000 de locuri la interior şi exterior, şi-a lansat brandul propriu de bere, „Berea H“. Oficialii companiei vor ca într-un an una din cinci-şase beri vândute să fie Berea H. Încasările din marca proprie  după primul an ar putea ajunge la 1,8 milioane de lei (400.000 de euro).

Berăria a încheiat un parteneriat cu micro­berăria Fabrica de Bere Bună de lângă Vălenii de Munte, aceasta urmând să producă 2.000 de hectolitri de „Berea H“ anual.

Berea H este marca pro­prie de bere a Berăriei H, lansată în localul din parcul He­răstrău din Capitală în urmă cu circa o săptămână. Până acum Berăria H, controlată de trei antreprenori locali printre care şi Iulian Stanciu, directorul general şi acţionarul minoritar al retailerului online eMag, vindea doar brandurile Heineken, unul dintre cei mai mari producători locali de bere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO