Berăria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei cu un total de circa 3.000 de locuri la interior şi exterior, şi-a lansat brandul propriu de bere, „Berea H“. Oficialii companiei vor ca într-un an una din cinci-şase beri vândute să fie Berea H. Încasările din marca proprie după primul an ar putea ajunge la 1,8 milioane de lei (400.000 de euro).
Berăria a încheiat un parteneriat cu microberăria Fabrica de Bere Bună de lângă Vălenii de Munte, aceasta urmând să producă 2.000 de hectolitri de „Berea H“ anual.
Berea H este marca proprie de bere a Berăriei H, lansată în localul din parcul Herăstrău din Capitală în urmă cu circa o săptămână. Până acum Berăria H, controlată de trei antreprenori locali printre care şi Iulian Stanciu, directorul general şi acţionarul minoritar al retailerului online eMag, vindea doar brandurile Heineken, unul dintre cei mai mari producători locali de bere.