Retail&Agrobusiness

Bidonul de plastic a urcat cu 20% cota Albalact pe piaţa laptelui

Stephane Batoux, directorul general al Albalact: În noiembrie 2014, Albalact avea o cotă de piaţă de 27,6% în volum şi 31,6% pe total piaţa laptelui

Stephane Batoux, directorul general al Albalact: În noiembrie 2014, Albalact avea o cotă de piaţă de 27,6% în volum şi 31,6% pe total piaţa laptelui

Autor: Mădălina Panaete

06.02.2015, 00:06 913
Albalact, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor, a înre­gis­trat în perioada mai-noiembrie 2014 o creştere de 20% a cotei de piaţă în cate­goria lapte, de la circa 22% la 27,6% avansul fiind datorat lansării bido­nului de lapte cu mâner pentru brandul Zuzu.
 
„Cu bidonul de lapte am reuşit să creştem categoria de lapte sau cel puţin să aducem consumatori care cum­părau lapte din pieţe către pro­du­sele ambalate. De asemenea, acest bidon ne-a ajutat să ne creştem cota de piaţă în segmental de lapte. În noiem­brie 2014, Albalact avea o cotă de piaţă de 27,6% în volum şi 31,6% pe total piaţă a laptelui“, spune Stephane Batoux, directorul general al com­pa­niei cu afaceri de 423 milioane de lei (aproape 96 mil. euro) în 2013.
 
Piaţa nefiscalizată reprezintă una dintre cele mai mari provocări ale com­paniilor de pe piaţa lactatelor, aceasta ajungând la 40% dintr-o in­dus­trie care a pierdut peste 100 de fabrici în criză. Albalact este lider pe piaţa lap­telui, smântânii şi untului. Conform in­formaţiilor furnizate de companie, cea mai mare pondere în businessul Albalact o are laptele, urmat de iaurt, smân­tână, unt şi brânză proaspătă.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO