♦ Pe partea de iluminat public, Signify a dezvoltat în România proiecte de smart city în câteva oraşe din ţară, inclusiv Bucureşti şi Alba Iulia ♦ Compania are proiecte şi în domeniul iluminatului arenelor sportive (precum stadioanele Steaua şi Rapid), clădirilor şi zonelor istorice.
Retailerii de decoraţiuni interioare care şi-au derulat mai departe activitatea chiar şi în timpul stării de urgenţă, dar şi atenţia mai mare a oamenilor pentru amenajarea locuinţei au ţinut pe plus vânzările de obiecte de iluminat, spune Bogdan Balaci, director general pentru Europa de Sud-Est al Signify (fosta Philips Lighting), specializată în furnizarea de echipamente şi soluţii de iluminat.
„Cu siguranţă că această pandemie a avut repercusiuni şi pentru piaţa de iluminat, dar impactul lor a depins foarte mult şi de felul în care au fost gestionate. Din perspectiva vânzărilor B2C, au fost două aspecte care au contat pentru ca businessul să meargă în continuare: pe de o parte, faptul că oamenii au stat acasă şi au conştientizat mai mult ca oricând importanţa luminii pe care o folosesc în locuinţă, iar pe de altă parte faptul că retailerii de home & deco au fost deschişi şi pe perioada stării de urgenţă“, spune Bogdan Balaci.