Retail&Agrobusiness

Bogdan Jianu, brand manager al Peroni: Brandul a crescut cu peste 10% anual în ultimii 3-4 ani

Bogdan Jianu, brand manager la Peroni România: Noi credem că o execuţie bună în magazin poate avea acelaşi impact ca o reclamă bună la televizor. Ne petrecem destul de mult timp la cumpărături. Iar oamenii caută produse de calitate, dar vor să le aibă la îndemână.

Bogdan Jianu, brand manager la Peroni România: Noi credem că o execuţie bună în magazin poate avea acelaşi impact ca o reclamă bună la televizor. Ne petrecem destul de mult timp la cumpărături. Iar oamenii caută produse de calitate, dar vor să le aibă la îndemână.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.12.2018, 00:05 146

Peroni este unul dintre brandurile Ursus Breweries, liderul pieţei de bere.

Bogdan Jianu, brand managerul de pe plan local al brandului de bere super-pre­mium Peroni Nastro Azzurro, spune că alături de echipă a realizat o strategie ambiţioasă care va ghida brandul în următorii 2-3 ani, strategie care vizează continuarea creşterii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO