Retail&Agrobusiness

Brand Management: 8 din 10 vizitatori de centre comerciale îşi amintesc reclamele pe care le văd în malluri, şi 6 din 10 dintre aceştia achiziţionează produse ca urmare a expunerii la aceste reclame

Brand Management: 8 din 10 vizitatori de centre...

Autor: Cristina Bellu

03.10.2024, 14:22 156

Publicitatea indoor în centrele comerciale rămâne una dintre cele mai eficiente metode de promovare pentru branduri, este concluzia unui studiu realizat în prima parte a acestui an de către Brand Management, principalul jucător al pieţei de indoor advertising din România.

Astfel, potrivit datelor Brand Management, 80% dintre vizitatori spun că îşi amintesc că au văzut reclame în malluri, iar 62% dintre aceştia afirmă că au achiziţionat produse ca urmare a expunerii la aceste reclame.

„Mallurile reprezintă un spaţiu de promovare unic, unde consumatorii au oportunitatea de a interacţiona direct cu produsele şi brandurile, crescând astfel semnificativ şansele de conversie”, spune Georgian Drăghici, director comercial Brand Management.

Generaţia X (68%) şi utilizatorii frecvenţi ai mallurilor (70%) sunt grupurile cele mai influenţate de aceste reclame.

Studiul Brand Management arată, de asemenea, că publicitatea indoor este percepută ca fiind mai utilă decât alte forme de publicitate, cum ar fi televiziunea (25% vs. 15%) sau panourile stradale (22% vs. 14%).

Fondată în urmă cu peste 20 de ani, Brand Management a gestionat, de la înfiinţare, bugete dedicate publicităţii indoor pentru companii din domenii precum IT, telecom, fashion, beauty, jewellery, banking, FMCG, de peste 130 milioane lei până în 2023.

Compania a raportat afaceri de 10,7 mil. lei în 2023, plus 70% an/an şi profit net de 2,4 mil. lei, potrivit informaţiilor de la Ministerul de Finanţe.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels