Retail&Agrobusiness

Brandul Amigo a adus mai mult de jumătate din creşterea vânzărilor Strauss în primul semestru

Brandul Amigo a adus mai mult de jumătate din creşterea...

Autor: Mădălina Panaete

21.08.2015, 15:00 325

Strauss a plătit 20 de milioane de dolari pentru a cumpăra mărcile, domeniile şi drepturile exclusive de a folosi reţeta Amigo.

Strauss România, producă­torul brandului de cafea Doncafé şi subsidiara gru­pului israelian cu acelaşi nume, a raportat în prima jumătate a anului un avans de aproape 27% al vânzărilor în lei, până la 126 milioane de lei, creşterea fiind susţinută de brandul Amigo, achiziţionat anul trecut de grupul Strauss Coffee de la producătorul brazilian de cafea CIA Iguacu de Cafe Soluvel.

„Excluzând Amigo, vânzările companiei în moneda locală au crescut cu aproximativ 11,8% în prima jumătate a anului, în timp ce în al doilea trimestru vânzările au scăzut cu 0,6%“, se arată în ultimul raport al companiei Strauss Coffee.

Creşterea organică a vânzărilor în lei reflectă o îmbunătăţire a mixului de produse, avansul volumelor vândute şi creşterea preţurilor ca urmare a majorării preţului la cafea verde, alături de întărirea dolarului (moneda în care se achiziţionează cafeaua verde) în raport cu leul comparativ cu perioda similară a anului trecut, se mai arată în raportul citat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO