Retail&Agrobusiness

Brandul de bijuterii Malvensky vrea ca în 3-5 ani să deschidă magazine la Londra şi New York

Magazinul Malvensky de pe strada Paris, 61, A are o suprafaţă de 140 mp. Brandul a fost fondat de Malvina Cservenschi acum cinci ani.

Magazinul Malvensky de pe strada Paris, 61, A are o suprafaţă de 140 mp. Brandul a fost fondat de Malvina Cservenschi acum cinci ani.

Autor: Cristina Roşca

06.10.2017, 00:05 899

Brandul de bijuterii Mal­vensky, lansat de antreprenoarea Malvina Cservenschi acum cinci ani de zile, a ajuns anul trecut la afaceri de peste 720.000 de euro, iar compania are planuri de creştere după ce a deschis un magazin monobrand în cartierul bucu­reştean Dorobanţi.

Noul magazin de pe strada Paris, 61 A, are o suprafaţă de 140 mp şi a necesitat o investiţie de circa 160.000 de euro, peste bugetul estimat iniţial.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO