Retail&Agrobusiness

Brandul de lenjerie intimă Victoria’s Secret a deschis un magazin în incinta aeroportului Otopeni

Cele mai multe magazine Victoria’s Secret din lume au un model similar celui din aeroportul local, mai exact vând în special produse de îngrijire personală - creme şi alte cosmetice - şi parfumerie, cu o selecţie mai redusă de lenjerie intimă.

Cele mai multe magazine Victoria’s Secret din lume au un model similar celui din aeroportul local, mai exact vând în special produse de îngrijire personală - creme şi alte cosmetice - şi parfumerie, cu o selecţie mai redusă de lenjerie intimă.

Autor: Cristina Roşca

13.08.2018, 18:04 31186

Brandul american Victoria’s Secret, cunoscut în special pentru divizia de lenjerie intimă, a deschis primul magazin de pe piaţa locală, în incinta aeroportului Henri Coandă (Otopeni) din Capitală. Magazinul, care vinde în special produse de înfrumuseţare, dar şi lenjerie intimă, este operat, potrivit datelor ZF, de compania Millenium Pro Design, care administrează magazinele din reţeaua BestValue din aeroport. Până la închiderea ediţiei oficialii companiei nu au răspuns solicitării ZF pentru a confirma informaţiile.

Cele mai multe magazine Victoria’s Secret din lume au un model similar celui din aeroportul local, mai exact vând în special produse de îngrijire personală - creme şi alte cosmetice - şi parfumerie, cu o selecţie mai redusă de lenjerie intimă. Acesta este un model replicat în majoritatea aeroporturilor mari din lume. Brandul, fondat acum peste 40 de ani, este prezent în toată lumea, având peste 1.000 de magazine şi vânzări de peste 7 mld. dolari anul trecut. România nu apare încă pe harta Victoria’s Secret de pe site-ul propriu. În Polonia, spre exemplu, apare un singur magazin, pe aeroportul Chopin din Varşovia, la fel şi în Ungaria, la Budapesta, sau în Cehia, la Praga.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO