Retail&Agrobusiness

Brandul de modă BSB a ajuns la 20 de magazine şi continuă expansiunea

Brandul BSB are o istorie de 35 de ani, apărând pentru prima dată pe piaţa din Grecia. Acum el este prezent în 20 de ţări, dintre care şi România, unde a fost lansat acum un deceniu

Brandul BSB are o istorie de 35 de ani, apărând pentru prima dată pe piaţa din Grecia. Acum el este prezent în 20 de ţări, dintre care şi România, unde a fost lansat acum un deceniu

Autor: Cristina Rosca

19.05.2015, 00:05 705
Brandul de modă BSB, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, continuă expansiunea în România şi vrea să deschidă cel puţin patru magazine noi în fiecare an, în prezent reţeaua numărând 20 de unităţi. Cea mai recentă deschidere a avut loc în Mega Mall, centrul comercial din Bucureşti, deschis săptămâna trecută de sud-africanii de la NEPI.
 
„Dorim o creştere constantă de 10% pe an, prin îmbunătăţirea performanţei magazinelor existente şi deschiderea a patru noi locaţii anual“, spune George Carabas, director economic al BSB. În 2013, ultimul an pentru care există date publice, cifra de afaceri a BSB a fost de 21,9 milioane de lei (5 mil. euro), cu aproape 15% mai mare decât în anul anterior. Oficialii companiei spun că cifra de afaceri a BSB Fashion a crescut cu 10% în ultimii doi ani, pe fondul unui avans al vânzărilor like for like dar ajutată şi de evoluţia pieţei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO