Retail&Agrobusiness

Brandul de modă Mango, imun la „atacurile“ platformelor online din China. Retailerul spaniol de modă mass market Mango a ajuns la afaceri de 96,5 mil. lei în România anul trecut, plus 14%

Brandul de modă Mango, imun la „atacurile“...

Autor: Alexandra Matei

20.03.2025, 18:30 62

Mango este un brand de modă mass market, fondat în 1984 la Barcelona de doi fraţi Brandul este poziţionat pe segmentul puţin peste medie şi are preţuri similare cu Zara, un alt nume spaniol  Compania are câteva mii de magazine în peste 120 de ţări, iar o parte dintre acestea sunt în România - şapte în Bucureşti şi alte câteva în ţară.

Retailerul spaniol de modă Mango, unul dintre cele mai cunoscute din segmentul mass-market, a reuşit să se menţină pe creştere anul trecut, chiar şi în ciuda faptului că platformele online cu produse din China, cum sunt Temu sau Shein, au câştigat tot mai mult teren în rândul consumatorilor români şi au umplut maşinile curierilor români.

Compania Mango Garments Rom SRL, sub care funcţionează brandul Mango pe piaţa locală şi singura firmă a retailerului spaniol din România, a avut în 2024 o cifră de afaceri de 96,5 mil. lei, în creştere cu aproape 14% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Profitul a fost însă în scădere anul trecut. Mango Garments SRL a raportat un profit net de doar 31.000 de lei în 2024 vs. 1 mil. lei în anul anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro