Retail&Agrobusiness

Brandul de modă Marc Cain merge contra curentului şi rămâne să producă în România. Salariul mediu net în textile în România este de 1.800 de lei, cu 40% sub media naţională

Brandul de modă Marc Cain merge contra curentului şi...

Autor: Cristina Roşca

08.07.2019, 00:07 1172

Brandul german de modă Marc Cain, activ pe segmentul premium al pieţei, îşi realizează hainele în Europa de Sud, în Asia, acasă în Germania şi în Europa de Est, inclusiv în România, potrivit publicaţiei Fashion United. 

Brandul german de modă Marc Cain, activ pe segmentul premium al pieţei, îşi realizează hainele în Europa de Sud, în Asia, acasă în Germania şi în Europa de Est, inclusiv în România, potrivit publicaţiei Fashion United. Compania anunţă ca va continua să producă local în pofida creşterilor de costuri datorate majorărilor salariale dat fiind că piaţa din România oferă textilieri bine pregătiţi.

„Pentru că avem standarde ridicate când vine vorba de nivelul de pregătire al celor care realizează hainele noastre şi în ceea ce priveşte produsul final, suntem dependenţi de specialiştii calificaţi, cu experienţă în domeniu. În timp ce alte branduri au plecat din România după majorările salariale care au dus la majorări de costuri pentru branduri, Marc Cain a ales să rămână, asigurând de lucru furnizorilor şi securizând locuri de muncă pentru oamenii din industrie“, spun oficialii companiei chestionaţi de Fashion United.

În perioada 2008-2018 salariul mediu net din producţia de îmbrăcăminte şi încălţăminte a crescut de la 750 de lei la 1.600-1.800 de lei, dar rămâne cu până la 40% sub media naţională, croitoresele şi cusătoresele primind printre cele mai mici salarii pe economie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO