Granini, unul dintre cele mai importante branduri de băuturi răcoritoare, aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), şi-a menţinut în primele nouă luni cota de piaţă de 10% din segmentul de juice (băuturi pe bază de fructe - n.red.), în condiţiile unui consum în creştere.
„Piaţa de juice a crescut în acest an, dar mai mult în segmentul eco-nomic. Cu toate acestea, am reuşit să ne păstrăm cota de piaţă de 10%. În acest an am reuşit să creştem cu 10% şi piaţa a crescut cu un procent asemănător“, a declarat Hezy Ovadia, preşedintele URBB, companie care produce şi berile Tuborg sau Skol. El îşi va încheia mandatul de preşedinte al companiei la finalul acestui an.
Granini, care se află pe primele locuri în clasamentul celor mai vândute branduri de băuturi răcoritoare „fără bule“, reprezintă circa 15% din businessul URBB, conform ultimelor date. Astfel, vânzările brandului ar putea fi estimate la circa 8 milioane de euro, potrivit calculelor ZF.