Retail&Agrobusiness

Brandul italian de genţi OBag a deschis un magazin în Bucureşti, investiţie de peste 100.000 de euro

Brandul italian de genţi OBag a deschis un magazin în...

Autor: Vasile Magradean

25.03.2017, 09:08 2349

Reprezentanţii firmei care deţine masterfranciza OBag în România au declarat, sâmbătă, pentru MEDIAFAX. că o asfel de geantă poate fi reinterpretată de la o zi la alta şi de la un sezon la altul cu ajutorul accesoriilor.

”Brandul italian OBag are la bază un concept inovativ, oferind posibilitatea de a-ţi crea propria geantă, în funcţie de garderoba sau personalitatea pe care o ai. Produsul este modular, cu elemente care se achiziţionează separat: corp, mânere, interior, la care se pot adăuga accesorii. Experienţa de a fi designerul propriei tale genţi face acest concept să fie unic, fiecare colecţie oferind peste 20.000 de combinaţii. O geantă Obag poate fi reinterpretată de la o zi la alta şi de la un sezon la altul cu ajutorul accesoriilor. Magazinul din Sun Plaza Bucureşti este al doilea deschis în România, în urma unei investiţii care depăşeşte 100.000 de euro”, au spus sursele citate.

Potrivit acestora, gama de produse este completată de ceasuri şi ochelari care se combina pe elemente, urmând acelaşi concept.

Magazinul deschis în Sun Plaza este al doilea dintr-o serie de 9 locaţii care vor fi deschise în Romania.

Primul magazin din reţea a fost deschis în aprilie 2016 în Cluj-Napoca, urmând ca în următorii doi ani să fie deschise magazine şi în Timişoara (aprilie 2017), Oradea, Sibiu, Braşov, Craiova, Bucureşti (3 locaţii).
Brandul OBag a fost înfiinţat în anul 2009 în Padova (Italia), având magazine în peste 55 de ţări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO