Retail&Agrobusiness

Brandul Napolact a ajuns la 75% din businessul FrieslandCampina în România, dublu faţă de acum zece ani: Vrem să devenim one company, one brand

Răzvan Orbulescu, director de marketing (stânga), Anca Roman, director de comunicare şi Cornel Cărămizaru, director general FrieslandCampina România.

Răzvan Orbulescu, director de marketing (stânga), Anca Roman, director de comunicare şi Cornel Cărămizaru, director general FrieslandCampina România.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.07.2019, 00:08 586

În 2009, brandul Napolact reprezenta 30% din businessul FrieslandCampina România, Milli fiind la acea vreme principalul „motor“ al companiei l Pe o piaţă a lactatelor unde eticheta „made in Romania“ a devenit tot mai importantă, pariul grupului olandez pe Napolact s-a dovedit câştigător.

Napolact, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti din industria lactatelor, deţinut de gru­pul olandez Fries­landCampina încă din 2004, a ajuns să reprezinte 75% din vânzările filialei din România, care s-au situat în 2018 la 416,8 milioane de lei (90 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO