• Leu / EUR4.9429
  • Leu / GBP5.8083
  • Leu / USD4.6098
Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de cosmetice Viva Natura a inclus soluţii igienizante pentru mâini în portofoliu. Antreprenorul Leonard Răduţ: „În continuare, cheia este intrarea în marile supermarketuri“

Brandul românesc de cosmetice Viva Natura a inclus soluţii igienizante pentru mâini în portofoliu. Antreprenorul Leonard Răduţ: „În continuare, cheia este intrarea în marile supermarketuri“

În portofoliul Viva Natura intră produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a părului sau a corpului.

Autor: Georgiana Mihalache

15.09.2020, 00:05 144

♦ Compania care operează brandul Viva Natura a ajuns la 6,7 mil. lei în 2019, în creştere cu 24%.

Producătorul brandului românesc de cosmetice Viva Natura din Bucureşti s-a adaptat cererii din piaţă şi a creat un gel igienizant pentru mâni, în contextul pandemiei de Covid-19. În plus, în timpul pandemiei, accentul a căzut mai mult pe gama de produse terapeutice a companiei, în faţa celor de înfrumuseţare.

„Începutul de an în perioada stării de urgenţă a fost groaznic, dar ne-am reorientat către produse igienizante. Am accesat fondurile din programul IMM Invest, sunt mulţumit de iniţiativa statului, ne-a ajutat mult să ne păstrăm pe linia de plutire“, a spus pentru ZF antreprenorul Leonard Răduţ, fondatorul companiei Genna Co, businessul care administrează brandul Viva Natura.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9429
Diferență: 0,0121
Ieri: 4.9423
Azi: 4.6098
Diferență: -0,2078
Ieri: 4.6194
Azi: 5.8083
Diferență: -0,1942
Ieri: 5.8196
Azi: 4.8066
Diferență: -0,0852
Ieri: 4.8107