Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de cosmetice Viva Natura a inclus soluţii igienizante pentru mâini în portofoliu. Antreprenorul Leonard Răduţ: „În continuare, cheia este intrarea în marile supermarketuri“

În portofoliul Viva Natura intră produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a părului sau a corpului.

În portofoliul Viva Natura intră produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului, a părului sau a corpului.

Autor: Georgiana Mihalache

15.09.2020, 00:05 161

♦ Compania care operează brandul Viva Natura a ajuns la 6,7 mil. lei în 2019, în creştere cu 24%.

Producătorul brandului românesc de cosmetice Viva Natura din Bucureşti s-a adaptat cererii din piaţă şi a creat un gel igienizant pentru mâni, în contextul pandemiei de Covid-19. În plus, în timpul pandemiei, accentul a căzut mai mult pe gama de produse terapeutice a companiei, în faţa celor de înfrumuseţare.

„Începutul de an în perioada stării de urgenţă a fost groaznic, dar ne-am reorientat către produse igienizante. Am accesat fondurile din programul IMM Invest, sunt mulţumit de iniţiativa statului, ne-a ajutat mult să ne păstrăm pe linia de plutire“, a spus pentru ZF antreprenorul Leonard Răduţ, fondatorul companiei Genna Co, businessul care administrează brandul Viva Natura.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO