Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de încălţăminte Anna Cori ajunge la nouă magazine în Bucureşti după două deschideri

Brandul românesc de încălţăminte Anna Cori ajunge la...

Autor: Cristina Roşca

14.11.2016, 00:04 741

Brandul de încălţămine Anna Cori, care face parte din portofoliul producătorului român de încălţăminte Denis din Suceava, va ajunge la nouă unităţi în Bucureşti după ce va inaugura un nou magazin în cadrul centrului comercial Park Lake la jumătatea acestei luni. Recent compania a mai deschis şi un magazin în AFI Palace Cotroceni, aceasta fiind de regulă politica brandului, să meargă în special în centre comerciale şi malluri.

În afară de Bucureşti brandul mai este prezent şi în marile oraşe din ţară cu peste 20 de unităţi. Produsele sunt reali­zate în fabrica din Suceava a grupului, materiile prime fiind aduse din Italia.

Producătorul Denis a fost înfiinţat acum circa două decenii, însă la început lucra doar cu distribuitori, care vindeau apoi produsele în magazine partenere. Astăzi compania deţine câteva zeci de magazine proprii sub două branduri - Why Denis care se adresează clienţilor cu venituri peste medie şi Anna Cori. Acesta din urmă este un brand care targetează clienţii cu venituri medii. Pe lângă divizia de retail, afacerea familiei Cornea cuprinde şi o fabrică cu peste 200 de angajaţi, potrivit celor mai recente date publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Compania Denis din Suceava a terminat anul trecut cu afaceri de 37,8 milioane de lei, cu 15% mai mari decât în 2014. Această companie operează întregul business.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO