Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de modă Rhea Costa a ajuns la afaceri de 1 mil. euro după ce a cucerit Hollywoodul

Brandul românesc de modă Rhea Costa a ajuns la afaceri...

Autor: Cristina Rosca

24.07.2016, 10:00 852
Brandul românesc de modă Rhea Costa, dezvoltat de antreprenoarea An­dreea Constantin, a ajuns la afaceri de 4,5 milioane de lei (1 mil. euro) anul trecut după un avans al businessului de 45% com­parativ cu 2014. Mai mult, firma care are atât activităţi de pro­duc­ţie cât şi de design de modă a obţinut un profit net de 1,4 milioane de lei (300.000 de euro), cu un total de 51 de sala­riaţi.
 
„În fabrica Rhea Costa se află atât departamentul de creaţie cât şi producţia pentru România şi pentru export. Întregul business este centralizat, fiind operat de compania Rhea Costa Fashion. Spre deo­sebire de majoritatea brandurilor care ape­lează la fabrici sau ateliere de pro­ducţie partenere, brandul Rhea Costa are pro­ducţie in-house. La polul opus, marile fa­brici de textile din Ro­mânia lucrează în special pentru bran­duri gigant de afară precum Zara, H&M sau C&A. Cele mai multe lu­crează în sistem de lohn, astfel că modelele, materialele şi tipa­­rele vin de afară. Pe pieţele inter­na­ţio­nale România este cunoscută ca un im­por­­tant produ­că­tor de textile, cu forţă de muncă ieftină şi calificată, precum şi cu o poziţie geo­grafică favorabilă în ini­ma Europei.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO