Retail&Agrobusiness

Brandul scandinav Marc O’Polo deschide un magazin în centrul comercial AFI Cotroceni din Capitală şi ajunge la patru unităţi în ţară. Tranzacţia a fost intermediată de Cushman & Wakefield Echinox

Brandul scandinav Marc O’Polo deschide un magazin în...

Autor: Cristina Bellu

10.12.2020, 14:04 231

Retailerul scandinav de fashion Marc O’Polo, prezent cu peste 2.000 de puncte de vânzare în 37 de ţări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România, în cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Fondat în urmă cu peste 50 de ani în Stockholm (Suedia), retailerul a intrat pe piaţa din România mai întâi prin intermediul magazinelor Peek&Cloppenburg, iar din 2019 prin magazinele mono-brand deschise de companie în cadrul centrelor comerciale Bucureşti Mall şi Fashion House Militari din Capitală, şi Iulius Mall din Cluj-Napoca.

„În cadrul procesului nostru de expansiune internaţională, România este în prezent una dintre pieţele noastre de interes”, spune Maximilian Böck, Chief Retail Officer/Co-CEO Marc O’Polo.

Magazinul din AFI Palace Cotroceni ocupă o suprafaţă de 235 de metri pătraţi, acesta fiind şi cel mai mare din reţeaua operată de companie în România.

„Noul magazin din cadrul AFI Palace Cotroceni va implementa ultimul concept al brandului, o gamă extinsă de produse şi o experienţă îmbunătăţită de shopping”,adaugă Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.

Având sediul central în Stephanskirchen, în zona Munchen, Germania, Marc O’Polo are circa 1.800 de angajaţi şi a realizat în anul fiscal 2019-2020 o cifră de afaceri de 430 de milioane de euro. Brandul este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO