Retail&Agrobusiness

Brandurile Albalact au ajuns în peste 1.400 de hoteluri şi cafenele. „Segmentul HoReCa ne aduce 5% din vânzări“

Irina Măndoiu, directorul comercial al Albalact: „În ultimul an, segmentul Horeca a fost unul din motoarele de creştere ale companiei“

Irina Măndoiu, directorul comercial al Albalact: „În ultimul an, segmentul Horeca a fost unul din motoarele de creştere ale companiei“

Autor: Mădălina Panaete

15.08.2016, 00:05 349
Grupul Albalact a terminat semestrul I cu o cifră de afaceri de 242 milioane de lei, în creştere cu 17%.
 
Albalact, cel mai mare jucător cu acţionariat românesc de pe piaţa lactatelor, care urmează să fie preluat de gigantul francez Lactalis, vrea să dezvolte segmentul produselor destinate segmentului HoReCa, unde colaborează direct cu peste 1.400 de clienţi cărora le livrează atât brandurile dedicate Albalact Horeca Top şi Bardezzi, cât şi branduri consacrate din portofoliu precum Zuzu.
 
„Segmentul HoReCa, în care suntem prezenţi cu brandul Albalact Horeca Top, Bardezzi, dar şi cu ce­le­lalte branduri ale companiei, reprezintă, astăzi, aproape 5% în volum din vânzările Albalact. Până anul trecut, Albalact a fost prezent în piaţa HoReCa cu brandurile sale obişnuite consacrate, însă într-o pro­porţie destul de restrânsă“, a declarat Irina Măndoiu, directorul comercial al producătorului de lactate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO