Retail&Agrobusiness

Brandurile mari de fastfood se înghesuie să vină pe plan local, o piaţă care creşte precum Făt-Frumos: Cel mai nou nume, Wendy’s, un pariu de 200 mil. dolari pe România. 1 din 4 lei cheltuiţi local în ospitalitate merge către fastfood

Fondat în 1969, grupul are astăzi peste 7.000 de restaurante, dintre care mai bine de 1.300 sunt în afara SUA. Primele două unităţi din România vor fi inaugurate în prima parte a lui 2025.

Fondat în 1969, grupul are astăzi peste 7.000 de restaurante, dintre care mai bine de 1.300 sunt în afara SUA. Primele două unităţi din România vor fi inaugurate în prima parte a lui 2025.

Autor: Cristina Roşca

30.03.2025, 17:05 3218

Lanţul american de fast food Wendy’s şi-a anunţat oficial venirea în România în sistem de franciză, urmând să fie deschise cinci restaurante doar în 2025. Planul francizatului JKC Capital, o firmă antreprenorială din Canada, este mai ambţios de atât, vizând investiţii de 200 mil. euro pe plan local în următorul deceniu.

JKC Capital, un business fondat în 2015 de Kathryn şi John Chayka, deţine deja 61 de restaurante Wendy’s în Canada, unde este cel mai mare francizat al brandului. În top managementul firmei se află de circa cinci ani şi românul Radu Bolohan, care este în prezent vicepreşedinte (vice-president finance).

În anunţul companiei apare informaţia conform căreia expansiunea din România va fi realizată de către grupul canadian, însă în parteneriat cu Bolohan. Nu sunt oferite detalii privind acest parteneriat.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro