Retail&Agrobusiness

Brendon O’Reilly, şeful outletului Fashion House de la intrarea în Bucureşti pe A1: Criza a „şters“ 2-3 ani din potenţialul de dezvoltare al industriei de retail, dar sectorul îşi revine

Brendon O’Reilly, şeful outletului Fashion House de la intrarea în Bucureşti pe A1: Criza a „şters“ 2-3 ani din potenţialul de dezvoltare al industriei de retail, dar sectorul îşi revine

Brendon O’Reilly, managing director al grupului Fashion House: România este una dintre ţările în care a fost cel mai dificil să introducem conceptul de outlet şi să-l facem să crească.

Autor: Andreea Neferu

22.09.2015, 13:05 603

Proiectul Fashion House este închiriat în proporţie de 89% la şapte ani de la deschidere, printre cei peste 60 de chiriaşi numărându-se Adidas, Puma, Mango sau Stefanel.

Centrul comercial de tip outlet Fashion House, aflat la intrarea pe autostrada Bucu­reşti-Piteşti, este vizitat de un client de 4-5 ori pe an, suma medie pe care acesta o lasă la fiecare sesiune de cumpărături în outletul din vestul Bucureştiului ridicându-se la 90 de euro, spune Brendon O’Reilly, managing director al grupului Fashion House, parte a companiei belgiene Liebrecht & wooD.

„Suma medie a crescut în ultimii ani atât datorită unui mix mai bun de clienţi şi bran­duri, dar şi îmbunătăţirii situaţiei eco­no­mice (din România – n. red.)“, afirmă O’Reilly.

Fashion House din Bucureşti, deschis în 2008, face parte din proiectul West Park al belgienilor de la Liebrecht & wooD, care include şi un magazin de bricolaj Hornbach, un magazin de mobilier kika, precum şi un magazin de electrocasnice Domo.

„România este una dintre ţările în care a fost cel mai dificil să introducem conceptul de outlet şi să-l facem să crească. Criza a «şters» cel puţin 2-3 ani din potenţialul de dezvoltare al industriei de retail, însă sunt bucuros să văd că sectorul dă semnale de revenire. Din ce în ce mai multe branduri intră pe plan local“, spune O’Reilly.

 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO