Retail&Agrobusiness

Brise Group vede potenţial pentru 100 de magazine sub brandul Ogorul în România

Brise Group vede potenţial pentru 100 de magazine sub brandul Ogorul în România

Autor: Cristina Rosca

07.03.2016, 00:06 1359

Ogorul este un lanţ de magazine de tip „home and garden“ (casă şi grădină) ce vinde atât inputuri agricole, cât şi unelte sau echipamente precum cizme de cauciuc.

Brise Group, un imperiu agricol cu afaceri de peste 1 mld. lei anul trecut, a ajuns deja la o reţea cinci magazine fizice sub brandul Ogorul şi unul online.

Magazinele de tip „home and garden“ (casă şi grădină) vând atât inputuri agricole, dar şi unele sau echipamente precum cizme de cauciuc, explică Angelo Nicolae, general manager al diviziei de agribusiness a Brise.

„Avem deja în lucru deschi­derea a altor şase magazine în acest an. Vom merge în judeţele Timiş, Mureş şi Neamţ“, spune executivul. El precizează că magazinele sunt deschise în zonele rurale, în satele în jurul cărora există suprafeţe agricole mari.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO