Retail&Agrobusiness

BSH Electrocasnice, care a renunţat să construiască în România o fabrică de maşini de spălat, a ajuns la un pas de 300 milioane de lei afaceri doar din import şi distribuţie

BSH Electrocasnice, care a renunţat să construiască...

Autor: Cristina Roşca

19.09.2020, 00:05 1164

Compania este parte a grupului german Bosch, cunoscut mai ales pentru activităţile din industria auto.

Grupul german Bosch a vândut pe piaţa din România, prin intermediul companiei BSH Electrocasnice, maşini de spălat, aragazuri ori frigidere în valoare de 285 de mil. lei anul trecut, cu 15,6% mai mult ca în 2018.

Compania care este parte a grupului german Bosch, cunoscut mai ales pentru activităţile din industria auto, este după cifra de afaceri din 2019 în top cinci jucători de pe piaţa de import şi distribuţie de electrocasnice, unde se mai găsesc companii precum Philips, LG Electronics sau Marelvi Impex (importatorul Liebherr, dar şi al altor branduri). Sunt luate în calcul doar companiile care au CAEN-ul (obiectul de activitate 4643 – Comerţ cu ridicata al aparatelor electrice de uz gospodăresc, al aparatelor radio şi televizoare). Nu sunt incluse astfel companii mari precum Arctic, De’Longhi sau Electrolux care operează pe aceeaşi firmă şi producţia locală şi importul şi distribuţia. Dacă sunt incluse şi acestea, BSH Electrocasnice e în top 10 jucători.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO