Retail&Agrobusiness

Calipso, producătorul brandurilor de apă de izvor Miraqua şi Codrii Vlăsiei, intra în retail cu o gamă de sucuri naturale cu aromă de nucă de cocos

Calipso, producătorul brandurilor de apă de izvor...

Autor: Florentina Niţu

29.12.2022, 07:00 392

Calipso, producătorul brandurilor de apă de izvor Miraqua şi Codrii Vlăsiei, deţinut de familia Siderache, intra în retail cu o gamă de sucuri naturale cu aromă de nucă de cocos, potrivit informaţiilor publicate pe LinkedIn, reţea de socializare dedicată mediului de business.

„Este plăcerea noastră să lansăm Queen’s Nata de Coco în retailul modern prin campania pe care o organizăm cu Carrefour în perioada sărbătorilor”, au anunţat reprezentanţii Calipso pe pagina de LinkedIn a companiei.

Daciana Siderache, director general al companiei Calipso, spunea în luna iunie a anului curent că în anul 2022 „vom continua procesul investiţional, iar la momentul opurtun vom divulga informaţiile”, în contextul în care oficialii au afirmat că derulează un proiect de investiţii în valoare de 7,72 mil. euro (peste 35 mil. lei), din care 2,7 mil. euro reprezintă ajutor de stat.

Calipso vinde peste 200 de milioane de litrii de apă într-un an şi colaborează cu toţi retaileri mari din România, conform datelor de pe site-ul companiei. Pe lângă apă, în portofoliul companiei Calipso se mai găsesc brandurile de ceai, suc şi limonadă Limolife, Aloe Farmers, Queen Aloe, Alivera, lansate în 2021.

Acum, compania se extinde prin punerea pe piaţă a unor sucuri pe bază de nucă de cocos, preţul unei sticle de suc de 500 ml este de 4,39 de lei. Piaţa sucurilor fără bule din România a însemnat în volum circa 290 de milioane de litri şi în valoare peste 1,3 miliarde de lei în 2020, ultimul an pentru care există date disponibile, potrivit Euromonitor International, companie de cercetare şi analiză de piaţă.

„Suntem un producător de băuturi inovativ care funcţionează pe piaţa românească de peste 30 de ani”, se arată pe site-ul companiei.

Calipso concurează pe piaţă cu firme precum Romaqua Group, Maspex România, Carpathian Sprins sau European Drinks. Producătorul estima la jumătatea acestui an o cifră de afaceri de 121 de milioane de lei pentru 2022, în creştere cu 75% faţă de anul 2021, ca urmare procesului investiţional amplu, conform informaţiilor oferite de reprezentanţii companiei.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO