Retail&Agrobusiness

Campioni în Business din Muntenia: Opt firme cu afaceri cumulate de 820 mil. lei au fost declarate „campioane în business“

Mihai Marcu (preşedinte consiliului de administraţie al Medlife), Hora'iu Vasilescu (director executiv, Teilor), Şerban Roman, (vice-president şi country director România, Enterprise Investors), Dumitru Popescu, (director general Pop Industry), Irina Sorescu (fondator MamaPan), George OgÂraru (director de scouting şi relaţii internaţionale la FC Viitorul), Bogdan Speteanu (director executiv pe segmentul corporate în cadrul BCR), Mihai AniŢa (partener PwC România) şi Irina Anghel- Enescu (fondator, Asociaţia Triple Helix).

Mihai Marcu (preşedinte consiliului de administraţie al Medlife), Hora'iu Vasilescu (director executiv, Teilor), Şerban Roman, (vice-president şi country director România, Enterprise Investors), Dumitru Popescu, (director general Pop Industry), Irina Sorescu (fondator MamaPan), George OgÂraru (director de scouting şi relaţii internaţionale la FC Viitorul), Bogdan Speteanu (director executiv pe segmentul corporate în cadrul BCR), Mihai AniŢa (partener PwC România) şi Irina Anghel- Enescu (fondator, Asociaţia Triple Helix).

Autor: Mădălina Dediu Panaete

29.11.2019, 14:00 405

♦ Titlul de Antreprenorul Anului 2019 i-a fost acordat lui Mihai Marcu, preşedintele consiliului de administraţie al Medlife, companie cu o cifră de afaceri de 419,8 milioane de lei în 2018.

Opt companii din Muntenia active în domenii precum servicii medicale, IT, pro­duc­ţie de remorci, pa­ni­ficaţie, retail de bijuterii, librării şi sport au fost premiate miercuri seară pentru performanţă în afaceri în cadrul proiectului Campioni în Business, organizat la Bucureşti. Împreună, cele opt companii au avut în 2018 o cifră de afaceri de peste 820 de milioane de lei şi peste 3.200 de angajaţi, conform calculelor ZF.

Premiile Campioni în Business au fost acordate în funcţie de dinamica cifrei de afaceri, a profitului şi a numărului de an­gajaţi, dar şi a altor criterii ce ţin de reputaţia, implicarea în comunităţile locale, inovaţie şi eficienţa activităţilor companiilor respective.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro