Retail&Agrobusiness

Care sunt minusurile pieţei de e-commerce din România. Comercianţi versus clienţi VIDEO

Autor: Iulian Tenchiu

06.11.2021, 10:00 160

Piaţa de e-commerce din România s-a dezvoltat puternic pe fondul pandemiei şi a ajuns să ocupe locul 50 la nivel global, după o creştere de 20% în 2020. Printre cele mai importante probleme ale acestui domeniu se numără lipsa de investiţii constante în tehnologie a comercianţilor, dar şi o lipsă de încredere generalizată faţă de e-commerce a clienţilor.

„Pe partea comercianţilor, ei nu au disciplina de a investi în tehnologie. E vorba despre nişte funcţionalităţi pe care ei şi le doresc, dar nu sunt dispuşi să investească. Nu exist o constanţă în acţiunile pe care le fac către client. Din perspectiva clienţilor, aceştia nu au încredere foarte mare în comerţul online. Sunt foarte mulţi comercianţi care nu-şi respectă promisiunile”, a declarat Cristi Movilă, Growth Leader VTEX, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO