Grupul francez Carrefour, prezent pe plan locală de 24 de ani, a numit-o pe Gabriela Stănică în funcţia de Chief Information Officer, Digital & AI. Ea se alătură structurii de conducere executive, începând cu 1 iunie, consolidând direcţia strategică a companiei în domeniul tehnologiei, digitalizării şi inteligenţei artificiale.
Cu o carieră de peste 20 de ani în domeniul IT, Gabriela Stănică face parte din echipa Carrefour România din octombrie 2020, fiind responsabilă de transformarea digitală a companiei, modernizarea infrastructurii IT şi coordonarea iniţiativelor de inovaţie.
Sub conducerea sa, Carrefour a accelerat procesele de automatizare din magazine şi back-office, a optimizat lanţul de aprovizionare şi a demarat un amplu proces de migrare către Cloud. În plus, are un rol important în integrarea reţelei Cora în ecosistemul Carrefour, prin armonizarea infrastructurii şi a sistemelor digitale.
„Cred cu tărie că tehnologia, datele şi inteligenţa artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experienţe de retail mai inteligente, mai personalizate şi mai conectate la nevoile reale ale clienţilor şi colegilor noştri. Ca parte a strategiei Carrefour, obiectivul meu principal este să dezvoltăm în continuare o companie de digital retail puternică, ce va aduce constant inovaţii relevante în piaţă.”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI şi membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Inteligenţa Artificială reprezintă o prioritate strategică la nivelul grupului Carrefour, iar în România este deja utilizată pentru analiza comportamentului de consum şi optimizarea sortimentului, precum şi pentru personalizarea experienţei în cadrul programului de loialitate Act for Good. Compania testează utilizarea Inteligenţei Artificiale în domenii multiple, cu scopul de a anticipa nevoile consumatorilor şi a se adapta la realităţile pieţei.
Carrefour este unul dintre cei mai mari actori din comerţul local, cu vânzări anuale totale de peste 3,5 mld. euro.