Retail&Agrobusiness

Carrefour testează în magazinul din Băneasa o soluţie dezvoltată de start-up-ul AiSA prin care clienţii pot solicita asistenţă prin intermediul unor tablete amplasate la raft

Carrefour testează în magazinul din Băneasa o soluţie...

Autor: Cristina Bellu

31.03.2022, 15:08 258

Retailerul francez Carrefour, unul dintre cei mai importanţi jucători din comerţul local după cifra de afaceri, derulează un proiect de test în parteneriat cu start-up-ul AiSA (Artificial Intelligence Space Analytics), participant pe care l-a mentorat la ediţia de anul trecut a Innovation Labs, care urmăreşte îmbunătăţirea experienţei din magazine a clienţilor şi facilitarea interacţiunii cu angajaţii acestora, prin intermediul tehnologiei.

Soluţia presupune ca angajaţii magazinului să poarte o brăţară, care îi alertează prin semnale vibrante în momentul în care un client are nevoie de asistenţă în magazin, acesta din urmă solicitând suport printr-o tabletă amplasată la raft.

„Susţinem inovaţia încă din primele sale manifestări şi suntem bucuroşi să continuăm parteneriatul strategic cu Innovation Labs. De altfel, prin fiecare participare dorim să mentorăm şi să ghidăm participanţii spre soluţii utile şi, mai ales, implementabile. Mai departe de eficientizarea unor procese-cheie din magazin, ne dorim să îmbunătăţim în mod constant experienţa consumatorilor şi să redefinim modul în care se raportează la noi”, spune Nicolae Drîmbu, Head of Innovation, Carrefour România.

Proiectul-pilot demarează în luna aprilie în magazinul Carrefour Băneasa, pentru o perioadă de două luni. Astfel, în luna iunie se vor putea extrage primele concluzii pe baza rezultatelor obţinute, spun oficialii companiei.

„Prin îmbinarea dispozitivelor din spaţiul fizic cu motorul de inteligenţă artificială şi software-ul propriu AiSA, reuşim să creăm reţele care îmbunătăţesc şi scurtează exponenţial fluxul operaţional. În acest fel, clienţii noştri monitorizează autonom activităţi cheie şi iau decizii informate prin date, salvând timp şi bani. Suntem încântaţi de noul parteneriat cu Carrefour România şi ne bucurăm să lucrăm împreună la eficientizarea activităţii lor şi la îmbunătăţirea experienţei clienţilor prin soluţiile dezvoltate împreună.”, completează Tomer Mozafi, CEO al start-up-ului AiSA.

Echipa AiSA este formată din 5 persoane, cu un background de specializare educaţional la facultăţi precum Universitatea Politehnică din Bucureşti – Facultatea de Automatică şi Calculatoare, Universitatea din Groningen – Artificial Intelligence, Universitatea din Birmingham – Business Management & Marketing. Formula actuală a echipei s-a consolidat în cadrul ediţiei din 2021 a programului de pre-accelerare destinat start-up-urilor tehnice, Innovation Labs. Prin participarea la acest program de mentorat, echipa s-a extins şi a avut acces la un ecosistem propice pentru validarea şi testarea soluţiilor, având parte de colaborări cu parteneri ai programului, precum Carrefour România, care a identificat potenţialul soluţiei Customer Engagement Module şi a ajutat echipa să definitiveze soluţia.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO