Retail&Agrobusiness

Ce strategii au reţelele străine pentru a cuceri încă o felie din piaţa de 3,7 mld. euro: formate noi de magazine sau zone încă neexplorate

Ce strategii au reţelele străine pentru a cuceri încă...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.12.2015, 16:10 1025

Retailerii Mega Image, Penny Market şi Kaufland încearcă să pună pe harta Bucureştiului noi magazine, atacând fie formate noi, fie zone încă neexplorate. Cele trei companii vor astfel să mai câştige o felie din piaţa comerţului alimentar din Capitală, evaluată la 3,7-3,9 mld. euro anual.

Retailerii Mega Image, Penny Market şi Kaufland vor pătrunde în următoarele luni în zona de nord a Capitalei, în Drumul Taberei şi în zona Griviţa, în urma unor investiţii totale estimate de ZF la 13-17 mil. euro. Retailerii se luptă să deschidă magazinele până la finalul anului pentru a prinde măcar câteva zile din decembrie, cea mai bună lună din an pentru comerţ, însă întârzierea lucrărilor de construcţii ar putea muta inaugurările şi în prima parte din 2016.

Compania belgiană Mega Image vrea ca până la finalul lunii decembrie să deschidă un nou supermarket în Băneasa, vizavi de magazinul Ikea şi de centrul comercial Băneasa Shopping City, unitate pentru care lucrările de construcţii au început în vara acestui an. Proiectul este comun cu retailerul de echipamente sportive Decathlon, cele două branduri urmând să împartă suprafaţa de 3.900 de metri pătraţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO