Retail&Agrobusiness

Cel mai bun an? Vânzările McDonald’s s-au apropiat de 110 mil. euro în S1, cu 20% mai mari faţă de primele şase luni din 2019. Pentru lanţul de restaurante de tip fast-food anul 2019 a fost cel mai bun din istoria de peste 25 de ani în România

Cel mai bun an? Vânzările McDonald’s s-au apropiat de...

Autor: Cristina Roşca

14.10.2021, 07:00 404

McDonald’s România a încheiat S1 cu afaceri de 110 mil. euro, cu 38% mai mari decât cele din aceeaşi perioadă a anului anterior şi cu 20% peste rezultatele din primele şase luni din 2019, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor publice.

Astfel, momentan, 2021 se prefigurează ca fiind cel mai bun an pentru business în contextul în care până acum cele mai mari vânzări au fost obţinute în 2019, aproape 200 mil. euro. Rezultatele finale din acest an depind însă de a doua jumătate din 2021, o perioadă care va fi marcată de valul patru al pandemiei de COVID-19.

Businessul McDonald’s în România este operat în sistem de franciză de compania malteză Premier Capital, care administrează şi reţelele din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta. Dintre toate, piaţa locală este cea mai importantă, contribuind cu circa 60% la cifra de afaceri totală din S1/2021, de 185 mil. euro.

„Deşi rezultatele din primele şase luni din acest an sunt bune, managementul (Premier Capital - n.red.) este conştient că mediul de business este volatil. Managementul urmăreşte atent situaţia şi e mai bine pregătit să reacţioneze pentru a implementa planuri de urgenţă dacă se va pune problema unor discontinuităţi în operare“, spun reprezentanţii grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO