Retail&Agrobusiness

Cel mai nou pariu al lanţurilor de supermarketuri şi al magazinelor de discount: cartierele rezidenţiale noi

Supermarketurile şi magazinele de discount s-au aşezat în inima cartierelor dormitor, uneori chiar la parterul blocurilor, fie ele noi sau vechi

Supermarketurile şi magazinele de discount s-au aşezat în inima cartierelor dormitor, uneori chiar la parterul blocurilor, fie ele noi sau vechi

Autor: Cristina Roşca

20.01.2017, 00:00 495

„Mega Image este cel mai important chiriaş al acestor proiecte rezidenţiale din Bucureşti, pe când Carrefour merge în special în provincie.“

Jucătorii din comerţul modern care au ma­gazine pe suprafaţă mică, de re­gulă sub 1.000 mp, au început în ultima perioadă să deschidă ma­gazine în apropierea sau în inte­riorul complexurilor rezidenţiale noi din Bucureşti şi din pro­vincie.

Astfel, atât discounterii Penny Market şi Lidl, cât şi lanţurile de super­marketuri şi magazine de proximitate precum Mega Image, Carrefour sau Profi caută opor­tunităţi de business în apropierea acestor proiecte. Acest nou pariu al retailerilor apare într-o perioadă în care piaţa imobiliară de dez­voltă din nou, după mai mulţi ani de pauză.

„Mergem după oportunităţi. Dacă găsim un catchment area de peste 25.000 de per­soane, căutăm teren şi dezvoltăm acolo un ma­gazin“, spune executivul unui retailer. El adaugă faptul că merge în apropierea acestor pro­iecte, de fiecare dată pe cont propriu, nu în parteneriat cu un dezvoltator imobiliar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO