Retail&Agrobusiness

Cele mai valoroase 100 de companii din România. Valoarea jucătorilor din comerţ creşte de şase ori mai repede decât media, până la 5,6 mld. euro

Anuarul Cele mai valoroase 100 de companii din România a ajuns la ediţia a unsprezecea. Acesta este disponibil de la jumătatea lunii decembrie atât în format print, cât şi în varianta e-paper

Anuarul Cele mai valoroase 100 de companii din România a ajuns la ediţia a unsprezecea. Acesta este disponibil de la jumătatea lunii decembrie atât în format print, cât şi în varianta e-paper

Autor: Cristina Rosca

21.12.2016, 00:05 522

Nouă reţele de comerţ modern îşi fac loc în topul celor mai valoroase 100 de companii din România, având o valoare cumulată de 5,6 mld. euro, potrivit calculelor ZF făcute pe baza eva­luării realizate de firma BT Capital Partners. Cele mai valoroase 100 de companii au o va­loare cu­mu­lată de 60,5 mld. euro, ceea ce înseam­nă că jucătorii din comerţ au o pon­de­rere de 9,3%. Astfel, ponderea în volum (nouă din 100 de companii) se respectă şi în valoare.

Toţi cei nouă jucători din comerţ care îşi fac loc în clasament au fost evaluaţi de BT Capital Partners în 2016 (pe baza datelor financiare din anul anterior) în creştere comparativ cu anul precedent, avansul variind între 6,8% şi 62,1%. La nivelul industriei, avansul a fost de peste 30%, unul dintre cele mai puternice din cla­sa­ment. Valoarea tota­lă a celor 100 de com­panii a crescut anul trecut cu doar 5%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO