Retail&Agrobusiness

Cinci noi branduri intră în aprilie în mallul AFI Cotroceni. Printre ele, s.Oliver şi comma

Cinci noi branduri intră în aprilie în mallul AFI Cotroceni. Printre ele, s.Oliver şi comma

Autor: Cristina Bellu

18.04.2018, 12:34 712

Brandurile de modă s.Oliver şi comma inaugurează primele magazine din România în mallul AFI Cotroceni din Capitală.

Grupul german de modă s.Oliver deţine o reţea de peste 10.000 de magazine în circa 40 de ţări şi cuprinde un total de şapte branduri – s.Oliver, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S, comma (în traducere virgulă), comma casual identity şi Liebeskind Berlin. Acest model este practicat pe piaţa de modă, şi de grupul Inditex (proprietarul Zara), dar şi H & M care au în portofoliu mai multe branduri.

Produsele grupului s.Oliver sunt vândute în magazine monobrand operate direct, în cornere din multibranduri, în magazinele francizaţilor şi online.

Magazinul S.Oliver din AFI Cotroceni ocupă un spaţiu de 179 de metri pătraţi şi va comercializa îmbrăcăminte casual pentru toate vârstele, care până acum putea fi achiziţionată doar online.

Cel de-al doilea brand, Comma, va ava un magazin dedicat care se va întinde pe e o suprafaţă de 111 metri pătraţi. 

Pe lângă cei doi jucători din industria textilă, printre noii chiriaşi AFI Cotroceni se mai numără şi Mizar, un brand românesc de articole vestimantare, care va avea o suprafaţă de 163 metri pătraţi, dar şi Top Line, care şi-a lansat primul magazin dintr-un mall din Bucureşti. De asemenea, la finalul lunii aprilie, brandul de lux Armani Exchange va deschide un magazin propriu în cadrul AFI Cotroceni.

AFACERI DE LA ZERO