Retail&Agrobusiness

City Grill se aliază cu Mastercard pentru a încuraja plăţile cu cardul în toate restaurantele pe care le deţine în Bucureşti. CEO City Grill: În contextul actual este esenţială educarea şi promovarea soluţiilor inovatoare de plată

Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Daniel Mischie, CEO Grup City Grill

Autor: Cristina Bellu

15.06.2020, 11:36 233

City Grill, principalul jucător de restaurante din Bucureşti, şi compania de tehnologie în industria globală de plăţi Mastercard, anunţă semnarea unui parteneriat pe termen lung prin care încurajează plăţile cu cardul în rândul clienţilor din toate localurile operate de Grup în Bucureşti.

Iniţiativa face parte dintr-un demers susţinut de Mastercard pentru încurajarea utilizării cardului ca modalitate de plată sigură, rapidă şi eficientă, şi cuprinde o serie de acţiuni de educare a consumatorilor cu privire la securitatea plăţilor cu cardul.

„Apetitul românilor faţă de modalităţile de plată electronice ne-a determinat să ne dezvoltăm strategia de educare şi promovare a celor mai inovatoare tehnologii. Astfel că ne bucurăm să fim alături de Grupul City Grill, un brand 100% românesc, care a reuşit să îşi transforme localurile în adevărate destinaţii gastronomice. Împreună vom continua să oferim consumatorilor noştri cea mai bună experienţă de plată, în cele mai sigure condiţii, oferindu-le şi noi beneficii speciale şi, totodată, vom continua demersul de susţinere al unuia dintre cele mai importante sectoare economice – industria HoReCa”, transmite Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România şi Croaţia.

Concret, clienţii Grupului City Grill, posesori de card Mastercard, vor avea parte de beneficii adiţionale, precum reduceri sau produse gratuite. Totodată, deţinătorii de carduri Mastercard Premium vor putea participa la diferite evenimente de tipul wine&food pairing desfăşurate în localurile City Grill, City Café, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu bere, Buongiorno, Pescăruş, Hanu’ lui Manuc sau Becker Brau.

„Parteneriatul cu Mastercard vine într-un moment extrem de sensibil pentru industria HoReCa, de aceea importanţa lui este maximă pentru grup. În contextul actual este cu atât mai esenţială educarea şi promovarea soluţiilor inovatoare de plată”, adaugă Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Totodată, parteneriatul va include şi o serie de proiecte dezvoltate de Mastercard şi Grupul City Grill pentru promovarea bucătăriei şi preparatelor tradiţionale româneşti în rândul turiştilor care vor vizita România cu ocazia campionatului EURO 2021.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO