Retail&Agrobusiness

Coca Cola HBC crează un nou rol de manager pentru a dezvolta portofoliul de cafea şi băuturi alcoolice

Mihaela Hoffman în rolul de business director pentru divizia Coffee & Premium Spirits.

Mihaela Hoffman în rolul de business director pentru divizia Coffee & Premium Spirits.

Autor: Cristina Bellu

07.02.2022, 14:22 254

„Rolul de coffee & premium spirits business director este unul nou nu doar pentru mine, ci şi pentru companie.“

Coca-Cola HBC România, liderului industriei locale de băuturi, a numit-o pe Mihaela Hoffman în rolul de Business Director pentru divizia Coffee & Premium Spirits din cadrul companiei, poziţie din care va coordona dezvoltarea portofoliului de cafea şi băuturi alcoolice premium pe piaţa locală.

Ea va raporta direct şefului Coca-Cola HBC România, Jovan Radosavljevic.

”Suntem deja prezenţi pe aceste segmente de câţiva ani, avem capabilităţile şi instrumentele necesare pentru  a răspunde cât mai bine oportunităţilor oferite de aceste categorii”, spune Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România. 

Cu o experienţă de aproape 18 ani în domeniul marketingului, anterior acestui rol, Mihaela Hoffman a condus în perioada 2016 – 2021, departamentul de marketing al Coca-Cola HBC România.

Ea s-a alăturat Coca-Cola HBC România în 2011, ocupând de-a lungul timpului funcţii precum Consumer Activation Manager, Marketing Manager Beverages şi Trade Marketing Manager.

”Rolul de Coffee & Premium Spirits Business Director este unul nou nu doar pentru mine, ci şi pentru companie. Este un rol strategic, creat ca răspuns la nevoile şi oportunităţile pieţei locale, dar şi datorită pasiunii şi iniţiativelor interne. Există mult spaţiu pentru creştere pe cele două categorii de băuturi”, spune Mihaela Hoffman, Coffee & Premium Spirits Business Director, Coca-Cola HBC România.

Coca-Cola HBC România este cel mai mare jucător din industria locală a băuturilor după cifra de afaceri. În 2020, compania a raportat afaceri de 2,43 mld. lei, în scădere cu 11% faţă de 2019 şi un profit net de 335 mil. lei, în scădere cu 14% faţă de anul anterior, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Compania deţine trei fabrici în România – una în Timişoara, una în Ploieşti şi una în satul Poiana Negri, la 15 kilometri de Vatra Dornei. 

Coca-Cola HBC România are în portfoliu mărcile de suc Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Cappy, de ceai Fuzetea, de apă Smart Water şi de ape minerale naturale Dorna şi Poiana Negrii. De asemenea, începând cu 2020, compania a adus pe piaţa locală brandul Costa Coffee şi a început să distribuie şi băuturi alcoolice de la branduri de băuturi spirtoase premium, precum whiskey de la  Macallan, Highland Park, Naked Grouse, The Famous Grouse şi Wild Turkey, gin de la Bulldog şi Bickens, dar şi Skyy Vodka, Brugal Rum, Gin şi Espolon Tequila.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO