Retail&Agrobusiness

Conferinţa ZF Branduri româneşti, Constanţa. De la un proiect pentru licenţă la o afacere cu produse cosmetice de 130.000 de euro

Oana Stan, acţionar al companiei care deţine brandul Techir: Industria cosmetică îţi permite să inovezi şi să te diferenţiezi

Oana Stan, acţionar al companiei care deţine brandul Techir: Industria cosmetică îţi permite să inovezi şi să te diferenţiezi

Autor: Georgiana Mihalache

03.10.2018, 17:10 177

Brandul Techir, sub care antreprenoarea Oana Stan produce şi comercializează produse cosmetice, a apărut ca un studiu de caz pentru lucrarea de licenţă a fondatoarei businessului, iar în prezent cuprinde 40 de produse şi a ajuns la afaceri de 130.000 de euro.

„Techir este un brand tânăr, care a crescut organic. Totul a început în 2012 cu întrebarea de ce nu ar avea şi oraşul Techirghiol propria gamă de produse cosmetice. Răspunsul la această întrebare a devenit studiu de caz pentru lucrarea mea de licenţă”, a spus Oana Stan, prezentă la conferinţa ZF Branduri româneşti de la Constanţa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO