• Leu / EUR4.7600
  • Leu / GBP5.5029
  • Leu / USD4.2821
Retail&Agrobusiness

Conferinţă ZF Branduri româneşti, Iaşi. Cum a apărut Casa de Vinuri Cotnari. „Eram deranjaţi că nu puteam consuma produsele noastre în restaurante şi aşa am creat un brand adresat tinerilor“

Autor: Georgiana Mihalache

28 iun 2018 207

Casa de Vinuri Cotnari, o companie dezvoltată de copiii antreprenorilor care deţin brandul Cotnari, a fost înfiinţată în 2011 şi a intrat pe un segment de public nou – tinerii din mediul urban care nu consumau brandul mamă, a povestit Victor Deleanu, director general al Casei de Vinuri Cotnari, prezent la conferinţa ZF Branduri româneşti, organizată la Iaşi.

„Până în 2011 exista Cotnari, un brand tradiţional, pe care toată lumea îl cunoştea. În schimb noi, la a doua generaţie, ne doream altceva. Aveam vârsta la care începeam să ne plimbăm prin restaurante şi eram deranjaţi de faptul că nu puteam consuma produsele noastre şi am conştientizat că există o problemă - părinţii noştri deţin un brand care se adresează unui anumit tip de consumator. Am luat decizia să ne separăm“, a spus Victor Deleanu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - marţi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7600
Diferență: 0,1052
Ieri: 4.7601
Azi: 4.2821
Diferență: 0,2388
Ieri: 4.2726
Azi: 5.5029
Diferență: -0,4505
Ieri: 5.5266
Azi: 4.3275
Diferență: 0,6349
Ieri: 4.3205