Retail&Agrobusiness

Conferinţă ZF Branduri româneşti, Iaşi. Cum a apărut Casa de Vinuri Cotnari. „Eram deranjaţi că nu puteam consuma produsele noastre în restaurante şi aşa am creat un brand adresat tinerilor“

VICTOR DELEANU, director general al Casei de
Vinuri Cotnari

VICTOR DELEANU, director general al Casei de Vinuri Cotnari

Autor: Georgiana Mihalache

28.06.2018, 21:10 244

Casa de Vinuri Cotnari, o companie dezvoltată de copiii antreprenorilor care deţin brandul Cotnari, a fost înfiinţată în 2011 şi a intrat pe un segment de public nou – tinerii din mediul urban care nu consumau brandul mamă, a povestit Victor Deleanu, director general al Casei de Vinuri Cotnari, prezent la conferinţa ZF Branduri româneşti, organizată la Iaşi.

„Până în 2011 exista Cotnari, un brand tradiţional, pe care toată lumea îl cunoştea. În schimb noi, la a doua generaţie, ne doream altceva. Aveam vârsta la care începeam să ne plimbăm prin restaurante şi eram deranjaţi de faptul că nu puteam consuma produsele noastre şi am conştientizat că există o problemă - părinţii noştri deţin un brand care se adresează unui anumit tip de consumator. Am luat decizia să ne separăm“, a spus Victor Deleanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO